Veelgestelde Vragen
Bestelling
We accepteren diverse betaalmethoden, waaronder IDeal, Creditcards, Paypal, Klarna
Afterpay, Belfius, Bancontact. Zo kun je betalen met de methode die het beste
bij jou past.
Helaas kunnen wijzigingen of annuleringen na betaling niet altijd gegarandeerd worden.
Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice voor hulp.
Verzending
Met volle inzet streven we ernaar om jouw bestelling zo spoedig mogelijk op de door jou gewenste locatie te bezorgen. Als je jouw bestelling plaatst vóór 23:00 uur, zorgen we ervoor dat het pakket nog dezelfde dag wordt verzonden, waardoor je het de volgende dag kunt verwachten. Voor zendingen vanuit België geldt dat bestellingen vóór 21:00 uur dezelfde dag worden verzonden.
Waarom kan het soms iets langer duren? Wanneer je een artikel op zaterdag bestelt, kun je het op dinsdag in huis verwachten.
Voor bestellingen naar de Waddeneilanden (Nederland) hanteren we een levertijd van 2 tot 3 dagen.
Als de situatie zich voordoet, zal de DHL-bezorger proberen het pakket bij de naaste buren af te leveren. Als dit niet mogelijk is, zal DHL een nieuwe bezorgpoging doen op de volgende dag. Als ook deze poging niet slaagt, heb je de optie om het pakket op te halen bij een aangewezen DHL-locatie.
Leveren jullie internationaal
Op dit moment verzenden we alleen binnen Nederland en België. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie over internationale verzending.
Wat vervelend dat je pakket nog niet is geleverd. Als eerste stap raden wij aan om de track-and-trace link te controleren die per e-mail door DHL is verstuurd. Via deze link kun je meer informatie vinden over je pakket en de leveringsstatus. Mocht je hier geen verdere informatie kunnen vinden, stuur dan een e-mail naar info@dyken.nl.
Wij bezorgen onze producten via DHL. Na het bestellen ontvang je op moment van versturen een Track and Trace link van DHL met de track and trace kan je via de volgende link jouw bezorgafspraak wijzigen. Doe dit wel snel na ontvangst van de DHL mail, want als de bezorger onderweg is kan vaak de afspraak niet meer gewijzigd worden.
Retourneren
Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met je bestelling. Gelukkig kun je je bestelling altijd binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Stuur voor verdere instructies even een e-mail naar info@dyken.nl.
Service
Voor al onze producten geldt een garantieperiode van 1 jaar. Indien er geen vervangend onderdeel beschikbaar is om het product te repareren, sturen wij een nieuw artikel.
Product
Bevestigingshaken van fietstas zijn afgebroken of verloren?
De bevestigingshaken zijn los te bestellen via de volgende link. Wanneer de bevestigingshaken zijn afgebroken binnen de garantie (1 jaar) neem dan contact op met info@dyken.nl, want sturen dan vervangende onderdelen jouw kant op.
Is de fietstas geschikt voor mijn bagagedrager?
Geschikt voor bagagedragers met buisdiameter 8 t/m 15 mm
Kan ik het Quick-Lock Systeem (bevestigingshaken) ook los bestellen bij jullie?
Ja, het quick-lock systeem is verkrijgbaar via de volgende link.
Kan ik de fietsspiegel ook onder het stuur bevestigen?
De Dyken fietsspiegel is alleen geschikt voor aan de bovenkant van het stuur.